Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna
Szamanizm Ognia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna -> Magia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shimetsu
Pan Koszmarów



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pałac Shii
Płeć: paniczyk

PostWysłany: Czw 23:55, 23 Kwi 2009    Temat postu: Szamanizm Ognia

Zaklęcia tej kategorii mają destruktywną moc ognia. Zdolne są przekształcić dużą powierzchnię w gorejące pole, albo można kierować je w jeden punkt. Mają także dodany efekt czynienia przedmiotów łatwopalnymi - spalić więc można nimi niemal wszystko.

________________________________________________________

Balus Wall
Ten czar skutecznie broni przed wszelkim ogniem (czary Szamanizmu, smoczy dech i zwykły ogień). Fala ognia rozstępuje się przed magiem, a czary rozpraszają się na boki.


Bamu Rod
W ręku maga tworzy się bicz z ognia. Obrażenia zadane jednorazowo przez bicz są takie, jak przy Flare Lance, ale tu mag ma możliwość pełnego kontrolowania ruchu bicza, więc szansa na trafienie w cel jest większa, do tego dochodzą jeszcze nowe sposoby rażenia wroga - smaganie z góry lub w poprzek. Dodatkowo czar ma pewien - spory - czas trwania, co znowu stawia go ponad Flare Lance.


Blast Bomb
Najpotężniejszy czar Szamanizmu Ognia, o którym mówi się, że jest w stanie go rzucić jedynie legendarny Rei Magnus (twórca czaru Dragon Slave). Zaklęcie to tworzy kule światła o wielkości pięści - czyli czar ten przypomina Flare Bit, ale każda z tych kul ma taką moc, jak Burst Flare!!! Nawet Lina nie może rzucić tego zaklęcia bez Talizmanów z Demoniej Posoki.


Bomb Sprid
Na pierwszy rzut oka czar ten przypomina Fire Ball, ale zadaje znacznie mniejsze obrażenia. Powstałą kulę można zdetonować gdzie tylko się zapragnie (kontroluje się czar, by wybuchł później albo poleciał dalej), co czyni zeń doskonałą pomoc przy chwytaniu uciekających wrogów. Przy wybuchu czar emituje jedynie światło, nie ciepło, więc nie ma obawy, że coś się przy okazji podpali.


Burst Flare
Kula światła pojawia się nad wyznaczonym obszarem i chwilę później wybucha, wzniecając jęzor błękitno białego ognia. Płomienie z łatwością roztapiają nawet golema. Jeśli potraktować tym czarem człowieka, nie ostaną się nawet kości. Jest to najpotężniejszy czar Szamanizmu Ognia, jaki zdolny jest rzucić zwykły człowiek. Czar ten ma w Slayers RPG przyznany poziom 9!

Inkantacja: Subete no chikara no minamoto yo
Kagayaki moeru akaki honoo yo
Waga te ni tsudoite rengoku to nase! Baasuto Furea!

Inkantacja po polsku: Źródło wszelkiej mocy;
Lśniący, płonący szkarłatny płomieniu! Burst Flare!


Burst Rond
Czar wytwarza liczne kule światła w pobliżu celu, które wybuchają i szerzą płomienie. Zaklęcie robi wrażenie jeśli chodzi o wygląd, ale zadaje niewielkie obrażenia. Nawet bezpośrednie trafienie da w efekcie lekkie oparzenie, co czyni ten czar przydatnym jako odwracacz uwagi i do przestraszania wroga.


Fireball
Pomiędzy dłońmi maga formuje się kula ognia, którą może on rzucić. W momencie kontaktu z celem kula eksploduje, szerząc dookoła płomienie. Należy zachować ostrożność, kiedy używa się czaru w zamkniętych pomieszczeniach lub w lesie, gdyż płomienie obejmują duży obszar. Zaklęcie to jest bardzo popularnym czarem ofensywnym. Lina stosuje różne warianty tego zaklęcia, np. nie formuje go między dłońmi, ale np. wysoko nad sobą (element zaskoczenia) albo sprawia, ze kula ognia rozszczepia się i wybucha na komendę "Break" ("Rozpadnij się"). Umiejętność rzucenia tego czaru to swoista "matura" dla maga.

Inkantacja: Subete no chikara no minamoto yo
Kagayaki moeru akaki honoo yo
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Faiaa Booru!

Inkantacja po polsku: Źródło wszelkiej mocy, Lśniący, płonący szkarłatny płomieniu!
Udziel się mym dłoniom i bądź mi mocą! Fireball!


Flare Arrow
Zaklęcie przywołuje kilka ognistych strzał w polu przed magiem, które to lecą wprost do wyznaczonego celu. Tym czarem można atakować, ale i podpalać przedmioty. Ilość strzał zależna jest od umiejętności maga. Przy większym nakładzie sił można sprawić, by strzały pojawiły się niekoniecznie tuż przed magiem. Jest to absolutnie podstawowe zaklęcie ofensywne, ale inkantacja jest bardzo krótka, więc czar jest przydatny w czasie walki.

Inkantacja: Subete no chikara no minamoto yo
Kagayaki moeru akaki honoo yo! Furea Aroo!

Inkantacja po polsku: Źródło wszelkiej mocy; Lśniący, płonący szkarłatny płomieniu! Flare Arrow!


Flare Bit
Zaklęcie produkuje kilka tuzinów małych kul światła, które wybuchają w momencie zetknięcia się z celem. Każda kula zadaje obrażenia porównywalne z dość silnym ciosem pięścią, więc czar jest służy raczej do chwytania, a nie zabijania przeciwnika. Czarem tym można też straszyć wroga albo wykorzystać powstały od wybuchów dym do zmniejszenia widzialności.


Flare Lance
Kilka scalonych strzał Flare Arrow daje ten oto oszczep - można nim rzucać we wroga lub wzniecać nim pożary, albo - przy odpowiedniej kontroli - przemienić duży głaz w kaloryfer albo kamień w patelnię.


Flare Seal
Zaklęcie wysokiego poziomu, chroniące przed ogniem. Jest na tyle potężne, ze nawet stojąc w samym środku pożogi nie czuje się ciepła. Czar ma jednak niewielkie zastosowanie w czasie walki, gdyż wymaga długiej inkantacji.


Rune Flare
Tworzy płonący oszczep, czerpiąc moc wprost od ducha ognia. To zaklęcie jest nieco słabsze od Burst Flare, ale jest to najsilniejsze zaklęcie Szamanizmu Ognia, które razi pojedynczy cel. Jako że czar ten to czysta energia, nie ma obaw o wywołanie pożaru.



Val-Flare
Na pierwszy rzut oka wygląda jak powiększona Flare Arrow, ale w zetknięciu z celem wywołuje potężną eksplozję i zadaje niesamowite zniszczenia. Może być używana przeciw żywym stworzeniom, a także do robienia dziur w ścianach. Należy uważać przy rzucaniu czaru w drewnianych budynkach, gdyż mogą się zapalić.


Vice Flare
Potężniejsza wersja Val Flare. Zarówno pole, jak i siła rażenia jest większa. Zaklęciem tym mag zdolny jest zrobić w ścianie wyrwę, przez którą może przejść wyprostowany człowiek. Używanie tego czaru w zamkniętych pomieszczeniach zagraża jednak również magowi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shimetsu dnia Pią 0:50, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna -> Magia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy