Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna
Szamanizm Powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna -> Magia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shimetsu
Pan Koszmarów



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pałac Shii
Płeć: paniczyk

PostWysłany: Czw 23:56, 23 Kwi 2009    Temat postu: Szamanizm Powietrza

Zaklęcia pozwalające na manipulowanie powietrzem, w celu chociażby wytworzenia bariery ochronnej czy odrzucenia przeciwnika. Przydatnym i często używanym czarem z tej grupy jest Levitation. Ray Wing z kolei pozwala na zwiedzanie podmorskich głębin, po wytworzeniu dookoła siebie wielkiej bańki powietrza.

________________________________________________________

Aero Bomb
Sprawia, że mała kula powietrza wybucha w upatrzonym miejscu. Zadaje małe obrażenia, zaklęcie stworzono z myślą o odpieraniu strzał i ofensywnych zaklęć. Może być używane przeciw wielu atakom, więc uznawane jest za pożyteczne zaklęcie dla początkujących.


Air Valm
Przed magiem pojawia się ściana wiatru, która odbija ataki. Skuteczna tylko przeciw atakom wyprowadzanym od przodu, ale inkantacja zajmuje niewiele czasu. Skuteczne przeciw wszelkiej magii prócz zaklęć Szamanizmu Ziemi, które nacierają z ziemi pod stopami.


Arc Brass
Przyjmując za środek rzucającego czar, zaklęcie sprawia, że w promieniu wielu metrów dookoła spada deszcz błyskawic. Śmierć od czaru jest bardzo mało prawdopodobna; ale trafiony zostanie sparaliżowany, a jeśli miał mniej szczęścia - może stracić rozum od pioruna. Jeśli mag jest w zasięgu wzroku, nie da się uciec od tego czaru. Może trafiać w wielu wrogów naraz.

Inkantacja: Kaze to daichi to ni nemuru seirei-tachi no ikari no chikara
Ima koso chikara o ikazuchi to kashi ten to daichi o hitotsu ni tsunagi! Aaku Burasu!

Inkantacja po polsku: Duchy drzemiące pośród wiatrów i w ziemi; Przeistoczcie gniew swój w piorun; I złączcie niebo z ziemią w jedność! Arc Brass!


Bomb Di Wind
Czar ten powoduje zwiększenie ciśnienia powietrza przed magiem, a następnie zmiecenie tym sprężonym powietrzem wszystkiego przed sobą. Powstały wiatr może przewracać niemal wszystko. Zaklęcie to nie zadaje bezpośrednich obrażeń, ale efekt jest pewny i absolutny.


Bram Fang
Czar tworzy strzałę z wiatru, który tnie cel. Strzała jest jednak bardzo słaba i jeśli nią zaatakować żywe stworzenie, zostawi jedynie małe zadrapanie na skórze. Czar ten jednak nie wymaga zrobienia jakiegoś szczególnego gestu, więc można za jego pomocą np. uwalniać się z więzów. W Slayers RPG czar ma poziom 2.

Inkantacja: Sora to daichi o watarishi mono yo
Eikyuu o fukiyuki sugiyuku kaze yo
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Buramu Fangu!

Inkantacja po polsku: Ty który przenikasz jednako powietrze i ziemię:
Dmący wietrze, co przenikasz wieczność!
Udziel się mym dłoniom i bądź mi mocą! Bram Fang!


Bram Gush
Zaklęcie kreuje strzałę z wiatru, która kieruje się w stronę celu i detonuje przy kontakcie z nim (albo gdy mag sobie tego zażyczy) i rozpruwa cel na drobne kawałki. Czar jest bardzo groźny i ma moc wyłamania dziury w ceglanej ścianie.

Inkantacja: Eikyuu o fukiyuki sugiyuku kaze yo
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Buramu Gasshu!

Inkantacja po polsku: Dmący wietrze, co przenikasz wieczność;
Udziel się mym dłoniom i bądź mi mocą! Bram Gush!


Dam Brass
Inkantacja ta przyzywa kulę czerwonego światła, która wybucha przy zetknięciu się z celem. Eksplozja tworzy silne wibracje, które niszczą cel. Jest to takie małe, skoncentrowane trzęsienie ziemi. Trzęsienie to nie rozprzestrzenia się, więc zaklęcie przydaje się przy tworzeniu dziur w ścianach, sufitach czy podłodze.


Diem Claw
Jest to zmodyfikowany Diem Wind. Tworzy wiatr wiejący w pionie, a nie poziomie, jak Diem Wind. Tak naprawdę to nie ma zastosowania - stosuje się go, gdy mag chce wywrzeć na kimś szczególne wrażenie, bo powoduje, że peleryna łopocze na powstałym wietrze i scena zyskuje na dramatyzmie.


Diem Wind
Zaklęcie kompresuje powietrze przed magiem i tworzy dość silny wiatr na wprost maga. Jeśli celem jest żywe stworzenie, czar powstrzyma je na chwilę przed poruszaniem się naprzód, ale czar ma raczej zastosowanie jako tarcza przed strzałami i bronią palną, gdyż inkantacja jest bardzo krótka. Czar też przydaje się też jako pomoc przy ucieczce przed kimś, kogo nie chcemy ranić.


Digu Volt
Zabójcze zaklęcie, które wypuszcza z dłoni maga błyskawicę. Jest to silniejsza wersja Mono Volt, a bezpośrednie trafienie oznacza niemal pewną śmierć. Jest też pewna szansa, że cel się zapali.

Inkantacja: Subete no chikara no minamoto yo
Sora to daichi o fukiyuku kaze yo
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Digu Voruto!

Inkantacja po polsku: Źródło wszelkiej mocy;
Ty, który przenikasz jednako powietrze i ziemię;
Udziel się mym dłoniom i bądź mi mocą! Digu Volt!


Dimilar Wind
Czar tworzy kulę silnie sprężonego powietrza. Wiatr jest tak silny, że może zagrzebać się w ziemi. Przy kontakcie jednak tworzy się sporych rozmiarów wybuch, więc należy uważać, żeby nie zranić sprzymierzeńców.


Levitation
Poprzez manipulację wiatrem mag zyskuje umiejętność lewitacji. Po rzuceniu czaru można wznosić się i opadać siłą woli. Czar bardzo łatwo jest kontrolować i można rzucać inn łatwe czary równocześnie z Levitation.


Mono Volt
Podstawowe zaklęcie rażące elektrycznością. Bezpośrednie trafienie tylko paraliżuje wroga z powodu oporu skóry, więc często stosuje się czar w połączeniu z bronią sieczną, by razić piorunami od wewnątrz ciała.

Inkantacja: Kaze yo, akaki honoo yo
Ikazuchi to narite
sabakino chikara o tokihanate! Mono Voruto!

Inkantacja po polsku: Wietrze i Czerwony Płomieniu;
Zbierzcie się w mych dłoniach i stańcie się błyskawicą;
Uwolnijcie moc osądu! Mono Volt!


Raywing
Mag zyskuje umiejętność latania poprzez wytworzenie dookoła siebie kulistej tarczy z wiatru. Mag może transportować innych ludzi, ale szybkość, maksymalna średnica kuli i maksymalny udźwig są zależne od mocy maga, więc większa waga oznacza mniejszą szybkość. W przeciwieństwie do Levitation, to zaklęcie niełatwo kontrolować i wymaga skupienia, więc nie można rzucać równocześnie innych czarów. Lot maga trwa dopóty, dopóki mag się koncentruje, więc zaklęcie się zakańcza rozpraszając koncentrację. Tarcza służyć też może jako tarcza ochronna i może chronić przed umiarkowanie silnymi zaklęciami.


Raza Klouva
Błyszczące drobinki kurzu zmierzają ku celowi niczym zawieja. Czar zadaje obrażenia tak duszy, jak i ciału. Uniknąć czaru może chyba tylko akrobata.


Scatter-Bleed
Zaklęcie przyzywa kilka tuzinów kul energii które atakują wroga w dużych grupach, fala za falą. Energia jest z natury elektryczna, więc obrazenia są praktycznie zerowe.


Wind Brid
Tworzy i wystrzeliwuje kilka fal wiatru; ogólnie rzecz biorąc jest to powietrzna wersja Flare Arrow. Tego zaklęcia jednak nie widać i ciężej go uniknąć, ale także zadawane obrażenia są mniejsze. Inną sprawą jest to, że czar nie wygląda efektownie.).


Windy Shield
Otacza maga barierą wiatru, która chroni go przed atakami. Najpopularniejsze zaklęcie defensywne. Kilku magów może połączyć tarcze w celu stworzenia jednej, potężniejszej, zdolnej odbić wszelkie zaklęcia ofensywne. Jedynym problemem jest to, że podtrzymywanie tarczy wymaga koncentracji, więc nie można jednocześnie rzucać innych zaklęć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shimetsu dnia Pią 0:57, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.seaofchaos.fora.pl Strona Główna -> Magia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy